پاسخ مهدي کروبي به اظهارات دروغين احمدي نژاد در مصاحبه با PBS امريکا


مهدي کروبي به ادعاهاي کذب احمدي نژاد پيرو مصاحبه با شبکهPBS امريکا در نامه اي که فرزندش به ضرغامي نوشته آورده است:


باسمه تعالي

خشت اول چو نهد معمار کج تا ثريا ميرود ديوار کج

برادر گرامي آقاي مهندس ضرغامي
رياست محترم سازمان صدا و سيما

با سلام
همانطور که ميدانيد سه شنبه شب مصاحبه آقاي احمدي نژاد با چارلي رز مجري شبکه پي بي اس آمريکا از شبکه يک سيما پخش شد. مجري اين شبکه تلويزيوني آمريکايي در ارتباط با حوادث پس از انتخابات به موضوع تجاوز در زندانها اشاره کرد که آقاي احمدي‌نژاد در پاسخ مدعي شدند آقاي کروبي اين حرف‌ها را زده است و وقتي هيات سه نفره قوه قضائيه از او اسناد خواستند گفت عصباني شدم ، اين حرف‌ها را زدم و هيچ سندي ندارم.

جاي بسي تاسف است که قلب واقعيت، فرهنگ لا يتغير رئيس قوه مجريه شده است. نمي دانم نيويورک چه خصوصيتي دارد که ايشان هر گاه به آنجا مي روند اين خصوصيت فردي شان دو چندان مي گردد. از بد حادثه، سيماي جمهوري اسلامي نيز به ابزاري براي ترويج اين فرهنگ مذموم قرار گرفته که نتيجه مستقيم آن ، سلب اعتماد مردم از حاکميت و رسانه ملي است .

آقاي کروبي ضمن تکذيب ادعاي مطرح شده آاقاي احمدي نژاد جهت اطلاع مردم بزرگ ايران فرمودند:

“مردم عزيز بدانند اخبار بسيارتکان دهنده اي از بازداشتگاه هاي قانوني و غير قانوني عليه فرزندان اين کشور که تنها حق قانوني خود را مطالبه کرده بودند، بدست من رسيد. وظيفه شرعي، قانوني، ملي و انساني خود ديدم مراتب را اعلام و اجازه ندهم تعرض به جان، مال، ناموس و کرامت مردم به امري عادي در جمهوري اسلامي تبديل گردد. بعد از تعين هيات از سوي رياست محترم قوه قضائيه، نشست هاي خوبي برگزار شد و من مستندات مربوط را با اين اطمينان که هيت ۳ نفره کمر به پيگيري جنايات و مجازات مرتکبين اعم از مباشرين و آمران بسته، تحويل هيات دادم. به ناگاه و بجاي پيگيري حوادث تکان دهنده، حملات يکجانبه از سوي دين فروشان به من آغاز و دفتر حزب اعتماد ملي و دفتر شخصي ام پلمب گرديد و کپي ديگري از مستندات در اختيار مقامات قرار گرفت.

ادعاي مطرح شده در آن مصاحبه کذب محض و من کماکان بر پيگيري جنايت انجام گرفته که وجدان هر انسان آزاده اي را بدرد مي آورد، تاکيد دارم. از سيماي به اصطلاح ملي مي خواهم يک سوم وقتي که در اختيار دادستان محترم قرارداده به من يا نماينده اي از سوي من اختصاص دهد تا ابعاد اين جنايت ها را براي مردم بگويم و ملت ، صاحبان اصلي اين کشور به عنوان هيات منصفه عمومي به قضاوت ميان ما و شما بپردازند. امام (ره) مي فرمودند جان من فداي تک تک مردم، حال چگونه است که اين مردم اينقدر نامحرم شده اند و نبايد از آنچه بر سر فرزندانشان رفته از طريق سيستم خود مطلع شوند.”

آقاي ضرغامي
ازآنجا که شما را فردي صادق و باهوش مي دانم، به عنوان يک دوست توصيه مي کنم که ديوار بي اعتمادي موجود ميان مردم و رسانه ملي که اين روزها به نظر آنان به رسانه ميلي تبديل شده را از ميان برداريد. صلاح کشور و مردم در آگاهي آنان است والا کيست که نداند جريان آزاد اطلاعات در پرتو تکنولوژي موجود، عليرغم همه تدبير ها ، مرز ها را در هم ريخته و مردم را در جريان حوادث قرار مي دهد.

توفيق و سلامت شما را از ايزد يکتا مسئلت دارم.

با تشکر
محمد تقي کروبي
۱۶ مهر ۱۳۸۸

 

 

تنها مطالب و مقالاتي که با نام جبهه ملي ايران - ارو‌پا درج ميشود نظرات گردانندگان سايت ميباشد .