بزرگترین درس سیاسی ملت ایران- جنبش وحدت ملی ایرانیان، مهرداد پوشائی


آزاد شدن حمید نوری و معامله یک شکنجه گر و جنایتکار جنگی که از سوی دادگاه کشوری دمکراتیک در نهایت عدالت و با نظارت بالاترین مجامع قانونی و رسانه های آزاد جهانی محکوم و در حال گذراندن دوران محکومیت خود ‌بود، با گروگانهای سوئدی از دید بسیاری از مجامع و فعالان حقوقی و حقوق بشری ننگین ترین نوع تسلیم کشور متکی به قانون سوئد در برابر دیو افسارگسیخته حکومت ملایان و باج دادن به خون آشام ترین حکومت تروریست پرور و ضد بشری تاریخ ملت ایران بود. دولت و کشور سوئد با دادن چنین امتیازی به حکومت آخوندی عملا خود را ضربه پذیر کرده و در برابر گروگانگیری و باج خواهی ملایان سر تسلیم فرود آورده و نشان داد که میتوان حتی قانون دمکراتیک ترین کشور جهان را به سخره گرفت و سیستم قضایی این کشور را زیر بازیچه یک دیکتاتور بسیار خطرناک کرد. این تسلیم ذلت بار سیستم قضایی دولت سوئد راه را برای گروگانگیری های بعدی خامنه‌ای هموار می سازد و سیستم باج خواهی جمهوری اسلامی را جری تر خواهد کرد. اما این کرنش دولت سوئد و تسلیم کردن جلاد زندان گوهردشت به حاکمان ظلم و ستم در ایران، درس بزرگ تاریخی برای ملت ما به همراه داشت.
ملت ما به چشم خود دید که در سیاست، نه دشمنی و نه دوستی پایدار وجود دارد و تمامی دولتها براحتی آب خوردن می توانند در راستای منافع ملی خود، تغییر سیاست بدهند. آنها هرگز برای منافع ملت ما اقدامی نمی‌کنند و حتی در صورت نیاز نه تنها بر علیه منافع ملی ما گام برخواهند داشت، بلکه به راحتی پا بر روی اصول زیربنایی کشور خودشان هم خواهند گذاشت.
اگرچه این در نگاه نخست شاید سیلی محکمی بگوش ملت و مقاومت ملی ما در برابر حکومت اهریمنی جمهوری اسلامی
بوده ولی با آویزه کردن این شکست به گوشهایمان میتوانیم در آینده با تکیه بر قدرت ملت خود و بدون هیچ چشم داشتی به قدرت‌ها و دولتهای خارجی در براندازی این رژیم بغایت فاسد و خائن از راه همبستگی تمامی گروههای برانداز و مترقی به دموکراسی پایدار و پرقدرت، دست یابیم.
از دیدگاه ما بهترین زمان همبستگی ملی با اِشراف به قدرت مردم فرا رسیده است. تمامی اقشار ملت باید دست در
دست هم و با پشتیبانی از حرکت‌ها و اعتراضات داخل کشور و حمایت از زندانیان سیاسی و خانواده های آنان و همچنین خانواده جان‌باختگان راه آزادی، آخرین گامها را در راستای پیروزی نهایی بر حکومت ضد زندگی و ایرانی ولایت فقیه بردارند!

یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مهرداد پوشائی

تنها مطالب و مقالاتی که با نام جبهه ملی ايران - ارو‌پا درج ميشود، نظرات گردانندگان سايت ميباشد
بازنشر مقالات با ذكر مأخذ آزاد است